środa, 15 stycznia 2014

Chusteczniki

Sama jestem zdziwiona, że tak szybko się uwinęłam z tymi chustecznikami. Obydwa są pomalowane farbą w kolorze biel antyczna, ale wykończone całkiem inaczej.
Na pierwszym z nich na życzenie zostały umieszczone słoneczniki, serwetka nie dawała za wiele możliwości, więc postanowiłam dodać wstążkę w kolorze żółtym i tak to wszystko wyszło.



Na drugim chusteczniku zostały umieszczone motywy serwetki, z której już kiedyś robiłam świeczniki. Okazało się, że łatwiej było mi dopasować motyw do świeczników niż do chustecznika, ale wycinałam, układałam, przekładałam motywy i taki wyszedł efekt końcowy.



Jakoś narazie mam respekt przed cieniowaniem, ale może następnym razem coś zrobię ze spękaniami...

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Ten ze słonecznikami jest rewelacyjny :)
    Tak przy okazji u mnie trwa candy, może Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń