piątek, 22 listopada 2013

Jedna serwetka - wiele możliwości

Przyznam szczerze, że robienie tych samych świeczników nie bardzo przypada mi do gustu, dlatego też staram się zawsze jakoś inaczej ułożyć motyw, żeby każda rzecz była inna. Tak też z jednej serwetki zrobiłam trzy różne propozycje, a nawet cztery, czwarta pojawiła się już we wcześniejszym poście. Oto jedna z nich:


Świeczniki pomalowane są farbą akrylową w kolorze biel antyczna, motyw umieszczony jest ze wszystkich stron, oczywiście są polakierowane.

A tutaj kolejne:


Te z kolei są pomalowane farbą w kolorze żółć neapolitańska, znalazły tu miejsce praktycznie te same motywy jak wyżej, jednak są trochę inaczej umieszczone na świecznikach.

I ostatnia całkiem inna propozycja:


Tutaj użyłam tylko brzegu serwetki, nic innego nie umiałam dopasować, dlatego zdecydowałam się tylko na podkreślenie brzegów świeczników brunatną farbą akrylową.

A tutaj prezentuję serwetkę, której motywy tak bardzo się podobają, że chyba jeszcze długo będę z nią "współpracować" :)




Pozdrawiam

2 komentarze: