sobota, 2 listopada 2013

Reaktywacja i nowe pomysły

Bardzo długo nie zaglądałam na mojego bloga... wychowanie córki pochłania mnie bez reszty, ale czas na małe zmiany... Zmiany rozpoczynam od wyglądu bloga, a dalej zobaczymy...

Ostatnio zaznajomiłam się trochę z techniką decoupage i bardzo mi się spodobało. Nie jest to tak bardzo czasochłonne jak papierowa wiklina, a efekty pracy są bardzo ciekawe. Nie oznacza to oczywiście, że kończę przygodę z papierową wikliną, bardzo ją lubię, a ozdoby bożonarodzeniowe wykonane tą techniką fajnie się prezentują.

Zapraszam do śledzenia mojego bloga, a tutaj prezentuję moje pierwsze prace wykonane techniką decoupage:


1 komentarz:

  1. Jeśli decoupage Cię wciąga, to zapraszam na moje candy, dedykowane szczególnie dekupażystkom :)

    OdpowiedzUsuń