czwartek, 12 grudnia 2013

Czas na świąteczne... świeczniki

Dawno nie dodałam żadnych świeczników :) Dosyć dużo ich w ostatnim czasie zrobiłam, chcę zaprezentować Wam kilka z nich.

Świeczniki poczwórne, jeden z zielonymi pęknięciami, drugi ze złotymi mazami.



Moje ulubione okrągłe... komplecik dwóch świeczników z zielonymi spękaniami.


Następny komplecik dwóch świeczników, z motywami serwetki, którą w ostatnim czasie dosyć często miałam w rękach, bo się tak podobała.


I ostatni w tym poście, ale nie ostatni na dzisiaj :) komplet czterech świeczników ze srebrnymi mazami.

Kilka świeczników mi się jeszcze suszy, ale myślę, że do wieczora będę mogła Wam je zaprezentować.
Wszystkie z powyższych świeczników będą dostępne na kiermaszu świątecznym w Studziennej w najbliższą niedzielę. ZAPRASZAM


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz